Vrátenie a reklamácia

Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

V prípade reklamácie tovaru je potrebné vyplniť reklamačný protokol - stiahnuť reklamačný protokol. Vyplnený reklamačný protokol je potrebné poslať spolu s reklamovaným tovarom v jednej zásielke. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný poslať doporučene s poistením na vlastné náklady na adresu: ARTRA s.r.o., Víťazná 394/44, 958 04 Partizánske, Slovensko; alebo nám reklamovaný tovar môžete priniesť na uvedenú adresu osobne. Pre viac informácií kontaktujte našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 915 595 596 alebo cez e-mail podpora@artrastudios.sk.

Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?

Ak chcete svoj tovar vrátiť, treba tak urobiť v lehote 30 dní odo dňa prevzatia tovaru. Tovar musí byť nepoškodený a bez známok akéhokoľvek používania. Pri vrátení tovaru je potrebné vyplniť formulár k odstúpeniu od kúpnej zmluvy -  stiahnuť formulár k odstúpeniu od kúpnej zmluvy. Vyplnený formulár pošlite e-mailom na podpora@artrastudios.sk alebo ho môžete poslať spolu s vráteným tovarom v jednej zásielke. Vrátený tovar je kupujúci povinný poslať doporučene s poistením na vlastné náklady na adresu: ARTRA s.r.o., Víťazná 394/44, 958 04 Partizánske, Slovensko. Vrátený tovar nám spolu s formulárom k odstúpeniu od kúpnej zmluvy môžete priniesť na uvedenú adresu aj osobne.

Kto znáša náklady na poštovné v rámci vrátenia/reklamácie tovaru?

Náklady spojené s vrátením alebo reklamáciou znáša kupujúci. Tovar môžete vrátiť alebo reklamovať aj osobne na adrese ARTRA s.r.o., Víťazná 394/44, 958 04 Partizánske, Slovensko.

Kuriér mi priniesol viditeľne poškodený balík. Čo mám robiť?

V prípade, že Vám kuriér odovzdal poškodený balík, odporúčame ho nepreberať a spísať s ním reklamačný protokol. Následne kontaktujte náš zákaznícky servis na telefónnom čísle +421 915 595 596 alebo nám napíšte e-mail na podpora@artrastudios.sk.

V prípade, že sa mi topánky pokazia, je možné ich reklamovať?

Samozrejme, produkt je možné poslať nám na reklamáciu. V tomto prípade je potrebné nám reklamovaný produkt poslať spolu s vyplneným reklamačným protokolom - stiahnuť reklamačný protokol  do centrály a naše reklamačné oddelenie sa k danej reklamácii vyjadrí. V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 915 595 596 alebo cez e-mail podpora@artrastudios.sk.

Aká záruka sa na topánky vzťahuje?

Na topánky sa vzťahuje bežná záručná doba v lehote 24 mesiacov, no pri bežnom používaní a správnej starostlivosti vydržia v dobrom stave oveľa dlhšie.

Vstúp do nášho artraClub a získaj 10€ za registráciu a 5% späť z tvojich objednávok.