Zákaznícka podpora

Často kladené otázky

Ako sa môžem informovať, v akom stave je moja objednávka?

O stave Vašej objednávky budete informovaný prostredníctvom e-mailu. Ak ste zaregistrovaný vo vernostnom programe, môžete stav svojej objednávky sledovať aj tam. Ak neviete zistiť stav Vašej objednávky, kontaktujte zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 915 595 596 alebo e-mailom podpora@artrastudios.sk. Infolinka je dostupná od 7:00 do 15:00.

Viac informácií z kategórie Objednávka a dostupnosť tovaru
Ako môžem zaplatiť za objednaný tovar?

Platbu je možné uskutočniť nasledujúcimi spôsobmi:

  • platobnou kartou
  • bankovým prevodom
  • na dobierku
  • cez PayPal
  • Apple Pay/Google Pay
  • internet banking
Viac informácií z kategórie Platba
Ako mám postupovať pri reklamácii tovaru?

V prípade reklamácie tovaru je potrebné vyplniť reklamačný protokol - stiahnuť reklamačný protokol. Vyplnený reklamačný protokol je potrebné poslať spolu s reklamovaným tovarom v jednej zásielke. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný poslať doporučene s poistením na vlastné náklady na adresu: ARTRA s.r.o., Víťazná 394/44, 958 04 Partizánske, Slovensko; alebo nám reklamovaný tovar môžete priniesť na uvedenú adresu osobne. Pre viac informácií kontaktujte našu zákaznícku podporu na telefónnom čísle +421 915 595 596 alebo cez e-mail podpora@artrastudios.sk.

Viac informácií z kategórie Vrátenie a reklamácia

Dokumenty

Vstúp do nášho artraClub a získaj 10€ za registráciu a 5% späť z tvojich objednávok.